JAK COVID ZMĚNIL SPOTŘEBITELSKÉ CHOVÁNÍ A CHUTĚ KLIENTŮ

24. 3. 2021
online webinář

ZÁZNAM Z ONLINE WEBINÁŘE NALEZNETE ZDE.

REÁLNÉ ZKUŠENOSTI ZÁSTUPCŮ TOP ČESKÝCH FIREM podpořené PROFESIONÁLNÍM PRŮZKUMEM

Žádná teorie, ale živá diskuze a vzájemné sdílení zkušeností z praxe.
Inspirace – výsledky – slepé uličky – vítězné cesty.
Zapojte se také do živé diskuze.

Jaký dopad má COVID na rozhodovací a nákupní chování Čechů? V souvislosti s tzv. novou realitou a nutností přizpůsobit se, představíme některé manažerské plány majitelů a ředitelů firem na základě reálné sondy. Kromě toho si ukážeme si kategorie zboží a služeb, kterým se podle Českého statistického úřadu během covidového roku meziročně dařilo líp a Covid-19 jim vlastně pomohl k růstu, ale i ty, které poškodil nejvíc.

S dovolením Evropské komise se Lenka Harmon podělí o data, která od roku 2007 v 26 zemích měří index a indikátor spotřebitelské a podnikatelské důvěry. To predikuje, jaká „nákupní“ nálada převládá ve společnosti a jaký vývoj můžete jako podnikatel/ka očekávat.

Nevíte, co si máte přestavit, co očekávat? Nevíte, co si máte přestavit pod výzkumem trhu, kromě toho, že vám třeba v neděli po obědě volá nějaká agentura a chce s vámi udělat rozhovor? Co tedy můžete od výsledků a insightů průzkumu trhu očekávat? K čemu vlastně výzkum trhu slouží? Marketingový výzkum trhu predikuje, že se něco (ne)povede. Více o přínosech hovoří Lenka v příspěvku: Reality check, aneb zákazníky známe lépe. Tipy a úvahy Lenky Harmon pro udržení a rozvoj podnikatelských cílů v každé době.  Detailní návod pro marketingové a obchodní otázky: Sonda predikuje, že se něco (ne)povede, aneb zákazníky známe lépe. Praktika pro udržení a rozvoj podnikatelských cílů v každé podobě.

Lenka je nadšenec a srdcař se strategickým myšlením a rozhodováním. Je odhodlaná a orientovaná na výsledky s maximálním soustředěním na klienta a má obrovskou radost, když může prostřednictvím své práce přispět k úspěchu a rozvoji značky/společnosti. Je profesionál v oblasti marketingového výzkumu trhu a poradenství. 20+ let praxe, přes 1000 uskutečněných místních i mezinárodních studií, na stovky prezentací a kreativních workshopů s lokálními i globálními společnostmi v Česku i zahraničí.

“Mám silné zázemí v oblasti marketingu a prodeje s globálním přístupem a nadhledem, a zároveň bohaté zkušenosti z Česka, zaměřuji se na ”českost.” Jsem zvyklá efektivně pracovat v komplexním, místním i nadnárodním prostředí. Jsem připravená a schopná vést spotřebitelský výzkum na lokální úrovni, ale také koordinovat rozsáhlé projekty zahrnující více zemí, s různým geografickým rozptýlením, týmy a nadnárodní klienty (Evropa, Velká Británie, Severní Amerika). Vedu strategické kvalitativní a kvantitativní projekty jejichž výstupy a doporučení, co dál, dodávám a prezentuji vrcholovému managementu, včetně strategických workshopů např. segmentace, zákaznická / zaměstnanecká spokojenost, komunikace, inovace, pozice a vnímání značky, expanze atp.

Lenka je aktivní členkou Czech Business Clubu, Podnikatelské platformy Helas, Kanadské obchodní komory, Hospodářské komory a CZECH TOP 100.
Pravidelně přispívá do marketingových časopisů a stojí za anketou Česká značka, kterou realizuje ve spolupráci se sdružením Czech Top 100.