Vlivem krize se transformuje ekonomika celého světa, a to se dozajista odrazí do marketingových strategií firem. Jedním z členů Podnikatelské platformy Helas je společnost HARMON research,  zabývající se marketingovým poradenstvím a průzkumem trhu v ČR i v zahraničí. Z jejich výzkumu vyplývá, že 40 % firem očekává, že se jejich situace v nejbližších měsících zhorší. Pokud i Vy cítíte, že je nutné se rychle adaptovat a implementovat nové postupy, služby a produkty. V HARMON Research Vám nabízejí pomocnou ruku.


Je třeba znát aktuální potřeby a modifikovaná očekávání. Jak se ale zorientovat a efektivně připravit na novou realitu, nesplést se a uspět? Strategická data a bohaté zkušenosti z doby před-pandemické, podle kterých se top manažeři a majitelé firem rozhodovali, jsou najednou zastaralá. Většina firem brzy pochopila, že musí investovat do marketingu a celkového rozvoje. Teď, více než kdy předtím, je klíčové poznat, pochopit a správně uchopit pohnutky klientů, obchodních partnerů a zaměstnanců.

Jestli Vás toto oslovilo, pojďme nezávazně pokračovat v diskusi.

Zanechte nám ZDE Váš kontakt a Lenka se s Vámi obratem spojí.

Lenku můžete také kontaktovat přímo na tel.: +420 737 191 483 nebo lenka@harmonresearch.cz
Ještě než se on-line nebo ofline s Lenkou potkáte, můžete nahlédnout, s čím Vám Lenka a Harmon research může pomoci a poradit  https://www.harmonresearch.cz

Jako bonus pro členy PPH, se kterými doposud ještě Lenka nespolupracovala, Harmon research nabízí orientační aktivační on-line konzultaci.
Jak se říká: „Těžko na cvičišti, lehko na bojišti“. Pomůžou Vám co nejlépe projít nejen touto turbulentní dobou, ale i udržet business v chodu a ještě jej rozvíjet. Firmy by v tomto období neměly rozhodně podceňovat připravenost. Měly by být aktivní, komunikovat, investovat a určitě testovat. Vyplatí se nabízet přesně to, co teď lidé potřebují a opravdu chtějí. Jít prostě na „jistotu“. Rádi Vám pomůžou podívat se na každodenní marketingové a obchodní výzvy nejen dnešních dnů „z venku“, společně strategicky rozmyslet, co k dalšímu úspěšnému rozvoji a udržení Vaší firmy (zvlášť teď) potřebujete. Samozřejmě Vám poté budou nápomocni toho dosáhnout a výsledky uvidíte za pár týdnů.

Lenka Harmon je profesionál v oblasti marketingového výzkumu trhu a poradenství. 20+ let praxe, přes 1000 uskutečněných místních i mezinárodních studií, na 100ky prezentací a kreativních workshopů s lokálními i globálními společnostmi v Česku a zahraničí. “Mám silné zázemí v oblasti marketingu a prodeje s globálním přístupem a nadhledem, a zároveň bohaté zkušenosti z Česka, zaměřuji se na ”českost”. Jsem zvyklá efektivně pracovat v komplexních, místních i nadnárodních prostředích. Jsem připravená a schopná vést spotřebitelský výzkum na lokální úrovni, ale také koordinovat rozsáhlé projekty zahrnující vice zemí, s různě geograficky rozptýlením i týmy a nadnárodní klienty (Evropa, Velká Británie, Severní Amerika). Vedu strategické kvalitativní a kvantitativní projekty jejichž výstupy a doporučení, co dál, dodávám a prezentuji vrcholovému managementu, včetně strategických workshopů.“


11. listopad 2020, Petra Tůmová

Další články

23. 04.
2024
„Zaměstnance a manažery musíme systematicky vzdělávat, věnovat dostatečné prostředky na odborný růst, spolupracovat s univerzitami a institucemi doma i v zahraničí.“
19. 04.
2024
ZÍSKEJTE DOTACI NA UPLATNĚNÍ VÝSLEDKŮ VÝZKUMU A VÝVOJE
16. 04.
2024
„Snažím se, aby mé projekty měly ten správný dopad a přesah do dalších generací.“
12. 04.
2024
CRIF: Na začátku roku v Česku narostl počet osobních bankrotů, nejhůře si vede Ústecký kraj
12. 04.
2024
CHCETE ZÍSKAT DOTACI NA VÝVOJ NOVÉHO SOFTWARU?

Vážení přátelé Podnikatelské platformy Helas, rádi bychom vás prostřednictvím našeho...

11. 04.
2024
KOUZELNÉ ČAJOVÉ ZAHRADY

S Petrem Zelíkem, majitelem společnosti OXALIS jsme si povídali...