Objevte sílu AI v zákaznické komunikaci a přeměňte data na strategické informace. Společnost IXPERTA představí, poprvé na Slovensku, technologii SentiSquare. Buďte u toho.
Zveme vás na exkluzivní seminář, během které se zaměříme na sílu umělé inteligence v oblasti zákaznické komunikace. Poprvé na Slovensku bude představena technologie SentiSquare, kterou využívají významné firmy jako E.ON, Vodafone, Raiffeisen Bank a další, už více než 10 let. Firmy odbavují enormní množství hovorů, e.mailů, chatů, sms, zpětné vazby od zákazníků a dalších zdrojů zákaznické komunikace. AI dokáže pochopit tato nestrukturovaná data a převést je na hodnotné informace. Tato pokročilá analytika zákaznické komunikace poháněná umělou inteligencí SentiSquare má širokou oblast aplikací počínaje podrobným pochopením chování zákazníků.
Účast je bezplatná a pozvánku můžete přeposlat i svým kolegům. Více informací včetně registračního formuláře naleznete ZDE
Přijďte s námi zažít příjemné odpoledne.
Pozvánka platí pro členy Podnikatelské platformy Helas, Helas Ladies Club, vítěze a finalisty soutěží Ocenění Českých Lídrů, Ocenění Českých Exportérů a Ocenění Českých Podnikatelek.