PROČ SE ZÁKAZNÍCI, PODŘÍZENÍ A OKOLÍ CHOVÁ (V DOBĚ COVIDU) JINAK A JAK Z TOHO VYJÍT ÚSPĚŠNĚ.

27. 10. 2021
půldenní online seminář
Kdy:
27. říjen 2021 09:00
Město:
půldenní online seminář
Místo:
z pohodlí vašeho zázemí

 

Půldenní online seminář, 9.00 - 12.30 hodin (ze série 8 seminářů z cyklu BOD ZLOMU PRO PODNIKATELE)

OBJEDNÁVEJTE ZDE.

CÍLE PROGRAMU:

  • Pojmenovat, zvědomit, co se v dnešní době děje a co je jinak?
  • Ukázat, jak dnešní doba může mít přímý vliv na chování pacientů (proč se chovají tak, jak se chovají).
  • Naučit se vědomě pracovat se svými „vibracemi / emocemi“ i „vibracemi / emocemi“ druhých.
  • Jak pozitivně působit na druhé.
  • Sdílet zkušenosti, obavy, příběhy, které pomáhají.

Co Vás čeká? Podívejte se na osobní pozvání Tamary Šindelářové ZDE.

V rámci cyklu "BOD ZLOMU & NOVÝ POHLED - Management firem & osobní růst, psychologie" vás zveme k účasti na osmi seminářích, které podpoří rozvoj vaší firmy, vašeho týmu a přizpůsobí firmu aktuálním potřebám. Můžete si objednat semináře jednotlivě či využít speciální nabídky a vytvořit si vlastní kombinaci.

Část první: Jak být dobrým lídrem, kterého další lidé chtějí následovat.
Část druhá: Jak se vedou schůzky a meetingy - upravte 20 % své komunikace jinak, přijde úspěch na obchodních jednáních.
Část třetí: Proč se zákazníci, podřízení a okolí chová (v době covidu) jinak a jak z toho vyjít úspěšně.
Část čtvrtá: Nejčastější obchodnické chyby.
Část pátá: Psychologie ceny.
Část šestá: Psychologie manažera - nadhled a důvěra/sebedůvěra.
Část sedmá: Strategie firmy - Jak řídit a posunout firmu kupředu?
Část osmá: Jak zlepšit klíčové manažerské aktivity (porady, individuální rozhovory, roční hodnotící rozhovory).

OBSAH "Proč se zákazníci, podřízení a okolí chová (v době covidu) jinak a jak z toho vyjít úspěšně.":

  • Chování lidí v době covidové – příčiny a projevy.
  • Moje nastavení v hlavě – přirozené reakce a emoce.
  • Práce se stresem – eustres vs. distre (jak s ním pracovat).
  • Práce s neverbální komunikací a pozitivní řečí = předcházení konfliktům.
  • Řešení konkrétních obtížných situací vztahujících se ke Covid.

Tamara Šindelářová, Partner a COO, Palatinum s.r.o.
Tamara vystudovala MBA, General Management na Institut Universitaire Kurt Bosch, Ecole Superieure de Commerce et de Management Tours; at UNYP - BBA, MBA. Více jak 20 let působí v oblasti vrcholového byznysu, z toho 4 roky v oblasti marketingové komunikace, rozvoje produktů, 15 let vede týmy v oblasti obchodu a marketingu a 10 let se věnuje konzultační a trenérské praxi v soukromém i korporátním sektoru. Od roku 2010 působí jako partnerka a COO ve společnosti Palatinum, kde je zodpovědná za provozní řízení celé společnost, za zákaznické projekty, marketing a kvalitu rozvojových programů. V rámci své praxe se zaměřuje na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách, na konzultační a změnové projekty včetně jejich analýzy, designu a implementace, na řízení výkonu společností, na Sales Force Effectivess. Pro Podnikatelskou platformu Helas se podílela na spoluvytvoření programu „BOD ZLOMU pro život a podnikání“.