N&N Magazín pro Prahu a Berlín

Malá česká butiková firma Harmon research – zaměřená na průzkum trhu a marketingové poradenství – má za sebou v důsledku krize kompletní transformaci a před sebou nové výzvy. Její majitelka Lenka Harmon fandí českým značkám a tvrdí, že nyní budou hrát hlavní roli lokálnost a správné nastavení produktů.

Jak se vlivem koronakrize přehodnotil postoj firem k jejich marketingovým aktivitám?

Byli jsme ze dne na den evakuováni do digitálního světa. Kompletně se změnila firemní kultura, forma komunikace, potřeby, očekávání a samozřejmě i každodenní život s novými výzvami, obavami a tužbami. Jak vyplývá z aktuálního B2B výzkumu společnosti HARMON research, 40 % firem očekává, že jejich firemní situace se v nejbližších měsících zhorší. I proto se firmy musely adaptovat a velmi rychle implementovat nové postupy, služby a produkty. Většina firem brzy pochopila, že musí investovat do marketingu a celkového rozvoje. Teď, více než kdy předtím, je klíčové poznat a pochopit pohnutky klientů, obchodních partnerů a zaměstnanců.

Přečíst celý článek


10. červenec 2020, Petra Tůmová

Další články

25. 04.
2024
Skanska spouští prodej nové etapy ve čtvrti Emila Kolbena, 134 nízkoenergetických bytů vznikne u stanice metra Kolbenova
25. 04.
2024
DOTAČNÍ PROGRAM NA INVESTICE DO ZÁKLADNÍHO ZPRACOVÁNÍ DŘEVA
23. 04.
2024
„Zaměstnance a manažery musíme systematicky vzdělávat, věnovat dostatečné prostředky na odborný růst, spolupracovat s univerzitami a institucemi doma i v zahraničí.“
19. 04.
2024
ZÍSKEJTE DOTACI NA UPLATNĚNÍ VÝSLEDKŮ VÝZKUMU A VÝVOJE
16. 04.
2024
„Snažím se, aby mé projekty měly ten správný dopad a přesah do dalších generací.“
12. 04.
2024
CRIF: Na začátku roku v Česku narostl počet osobních bankrotů, nejhůře si vede Ústecký kraj