Lenka Harmon

Funkce: Majitelka a zakladatelka české butikové výzkumky HARMON research

Krátké představení:

Lenka je nadšenec a srdcař se strategickým myšlením a rozhodováním. Je odhodlaná a orientovaná na výsledky s maximálním soustředěním na klienta a má obrovskou radost, když může prostřednictvím své práce přispět k úspěchu a rozvoji značky/společnosti. Je profesionál v oblasti marketingového výzkumu trhu a poradenství. 20+ let praxe, přes 1000 uskutečněných místních i mezinárodních studií, na stovky prezentací a kreativních workshopů s lokálními i globálními společnostmi v Česku i zahraničí. “Mám silné zázemí v oblasti marketingu a prodeje s globálním přístupem a nadhledem, a zároveň bohaté zkušenosti z Česka, zaměřuji se na ”českost.” Jsem zvyklá efektivně pracovat v komplexním, místním i nadnárodním prostředí. Jsem připravená a schopná vést spotřebitelský výzkum na lokální úrovni, ale také koordinovat rozsáhlé projekty zahrnující více zemí, s různým geografickým rozptýlením, týmy a nadnárodní klienty (Evropa, Velká Británie, Severní Amerika). Vedu strategické kvalitativní a kvantitativní projekty jejichž výstupy a doporučení, co dál, dodávám a prezentuji vrcholovému managementu, včetně strategických workshopů např. segmentace, zákaznická / zaměstnanecká spokojenost, komunikace, inovace, pozice a vnímání značky, expanze atp. Lenka je aktivní členkou Czech Business Clubu, Podnikatelské platformy Helas, Kanadské obchodní komory, Hospodářské komory a CZECH TOP 100. Pravidelně přispívá do marketingových časopisů a stojí za anketou Česká značka, kterou realizuje ve spolupráci se sdružením Czech Top 100.