STRATEGIE FIRMY - JAK ŘÍDIT A POSUNOUT FIRMU KUPŘEDU?

15. 6. 2021
půldenní online seminář
Kdy:
15. červen 2021 09:00
Město:
půldenní online seminář
Místo:
z pohodlí vašeho domova

Půldenní online seminář, 9.00 - 12.30 hodin (ze série 8 seminářů z cyklu BOD ZLOMU PRO PODNIKATELE)

OBJEDNÁVEJTE ZDE.

CÍLE PROGRAMU:

  • Uvědomit si význam strategie jako místa pro tvoření kvalitních dlouhodobých rozhodnutí, která firmu vedou do budoucích časů, jsou základem pro leadership a pomohou firmě získat více jak dvouciferný růst.
  • Naučíte se, jak efektivně postupovat při tvorbě strategie.
  • Získáte 80 strategických oblastí, které můžete zvážit/využít při svých rozhodováních.

Co Vás čeká? Podívejte se na osobní pozvání Tamary Šindelářové ZDE.

V rámci cyklu "BOD ZLOMU & NOVÝ POHLED - Management firem & osobní růst, psychologie" vás zveme k účasti na osmi seminářích, které podpoří rozvoj vaší firmy, vašeho týmu a přizpůsobí firmu aktuálním potřebám. Můžete si objednat semináře jednotlivě či využít speciální nabídky a vytvořit si vlastní kombinaci.

Část první: Strategie firmy - Jak řídit a posunout firmu kupředu?
Část druhá: Jak zlepšit klíčové manažerské aktivity (porady, individuální rozhovory, roční hodnotící rozhovory).
Část třetí: Jak být dobrým lídrem, kterého další lidé chtějí následovat.
Část čtvrtá: Jak se vedou schůzky a meetingy - upravte 20 % své komunikace jinak, přijde úspěch na obchodních jednáních.
Část pátá: Proč se zákazníci, podřízení a okolí chová (v době covidu) jinak a jak z toho vyjít úspěšně.
Část šestá: Nejčastější obchodnické chyby.
Část sedmá: Psychologie ceny.
Část osmá: Psychologie manažera - nadhled a důvěra/sebedůvěra.

OBSAH 1. části:

  • Proč děláme strategii – co nám to přinese?
  • Co jsou to strategická rozhodnutí, strategické projekty a k čemu slouží?
  • Jak vypadá strategický proces a dokument?
  • Jak dostat do strategie kvalitu?
  • Jak nastavit vizi, misi, hodnoty společnosti?
  • Jak nastavit dlouhodobé cíle?
  • Jak zpracovat SWOT analýzu?
  • Jak vybrat str. rozhodnutí a nastavit strategické projekty?

Tamara Šindelářová, Partner a COO, Palatinum s.r.o.
Tamara vystudovala MBA, General Management na Institut Universitaire Kurt Bosch, Ecole Superieure de Commerce et de Management Tours; at UNYP - BBA, MBA. Více jak 20 let působí v oblasti vrcholového byznysu, z toho 4 roky v oblasti marketingové komunikace, rozvoje produktů, 15 let vede týmy v oblasti obchodu a marketingu a 10 let se věnuje konzultační a trenérské praxi v soukromém i korporátním sektoru. Od roku 2010 působí jako partnerka a COO ve společnosti Palatinum, kde je zodpovědná za provozní řízení celé společnost, za zákaznické projekty, marketing a kvalitu rozvojových programů. V rámci své praxe se zaměřuje na zlepšování obchodníků, managementu a sales procesů ve firmách, na konzultační a změnové projekty včetně jejich analýzy, designu a implementace, na řízení výkonu společností, na Sales Force Effectivess. Pro Podnikatelskou platformu Helas se podílela na spoluvytvoření programu „BOD ZLOMU pro život a podnikání“.