Společnost Hertz Autopůjčovna s.r.o. má na našem trhu sedm poboček a dvě na Slovensku. Převážnou část klientů tvoří firmy, říká v rozhovoru Jiří Katolický, General Manager CZ & SK.

Jaká je historie Hertz Autopůjčovny v České republice?

Vzniku společnosti Hertz v České republice předcházela opravdu dlouhá historie, která se datuje až do roku 1918, kdy Walter L. Jacobs pronajal první automobily značky T Fords v americkém Chicagu. Stěžejním byl rok 1923, kdy Jacobs koncern prodal prezidentovi Yellow Cab a Yellow Truck a Coach Manufacturing Company – Johnu Hertzovi, zakladateli autopůjčovny Hertz. Od roku 1950 společnost expandovala do Evropy nastartováním provozu ve Francii a další rozšíření na sebe nedalo dlouho čekat. V České republice byl provoz zahájen v roce 1989 a fungoval jako franšíza Hertz International. Od roku 2008 se stal přímo vlastnickou složkou Hertz International. V současné době Hertz nabízí krátkodobé a dlouhodobé pronájmy osobních vozidel a dodávek.

Kolik máte u nás poboček a jak se jim daří?

Aktuálně máme v České republice 7 poboček -  v Praze (letiště a centrum), Brně (letiště a centrum), Ostravě, Českých Budějovicích a agenturně jsme zastoupeni v Liberci. Největší provoz je již tradičně na pražském letišti. Ostatní pobočky ovšem také velmi dobře prosperují. Kromě poboček v České republice disponujeme dvěma pobočkami na Slovensku, a to v Bratislavě a Košicích.

Kdo je Vaším nejčastějším zákazníkem?

Převážnou část klientely společnosti Hertz tvoří firemní zákazníci, kteří mají individuální požadavky nejen na vozový park, ale i na flexibilitu pronájmů. Menší část klientely, nikoliv však zanedbatelnou, tvoří privátní zákazníci, ať již naši rezidenti nebo cizinci přijíždějící na dovolenou nebo obchodem.

Co vše můžete svým klientům nabídnout? Máte nějakou speciální nabídku pro podnikatele?

Kromě standardních služeb, které jsou na vysoké úrovni, se zákazníkům vždy snažíme poskytnout individuální nadstandardní péči ze strany našich zaměstnanců. Aby se zákazník cítil komfortně a nemusel řešit problémy během provozu ve vypůjčeném vozidle, nabízíme připojištění proti poškození (CDW) nebo krádeži (TP) a další produkty s pojistným krytím, non-stop asistenční službu, navigace a celou řadů doplňkových služeb. Stačí si jen vybrat a informovat se buď na našich internetových stránkách, nebo servisním centru. Firemním zákazníkům nabízíme efektivní řešení firemních vozových parků pronájmem vozidel na jeden i více měsíců a tím umožňujeme řešení flexibilní mobility v řádu jednotek v rámci jedné firmy, aniž by používání těchto vozidel bylo vázáno dlouhou dobou používání. Není-li tedy vozidlo využíváno rovnoměrně po celý rok nebo se zákazník nechce finančně vázat na dlouhou dobu používání vozidla s obtížnou dobou jejich vrácení (klasický operativní leasing) nebo se vystavovat riziku kolísání zůstatkových cen ojetých vozidel, je pro něj volba autopůjčovny optimálním řešením. Tedy využívat Auta, jen když je potřebujete. Zákazník si navíc může vybrat vozidlo z dostatečného množství kategorií nejen osobních vozidel, ale i dodávek.

O jaké služby je mezi zákazníky největší zájem?

Velké oblibě se těší jakákoliv připojištění s pojistným krytím, počínaje od čelního skla (WI) až po pojištění osob proti úrazu nebo smrti (PAI) či maximální připojištění s nulovou spoluúčastí tzv. SuperCover (SC). Zákazníci se také naučili častěji využívat službu předplacená nádrž (FPO), kde nemusí řešit dotankování před dojezdem na pobočku.


16. leden 2018, Petra Tůmová

Další články

27. 03.
2024
5 TIPŮ, JAK SE PŘIPRAVIT NA PROGRAM ÚSPORY ENERGIE
26. 03.
2024
Fotografie pro radost

Majitelka největší tuzemské firmy specializující se na dětskou fotografii...

26. 03.
2024
Prací žije celá rodina

Josef Brabenec, zakladatel ryze české společnosti ENBRA, pochází z...

26. 03.
2024
IXPERTA: Jako technologický partner musíme vidět věci v souvislostech
22. 03.
2024
Záruční program na elektromobilitu

Vážení přátelé Podnikatelské platformy Helas,   rádi bychom vás prostřednictvím našeho...

21. 03.
2024
Udržitelnost a společenská odpovědnost

S ředitelkou marketingu a komunikace Renatou Vildomcovou ze Skanska...